söndag 27 november 2011

Ett vitt täcke av snö...

.
Snön har bäddat in vårat landskap i ett härligt vitt täcke,solen lyser från en klarblå himmel och termometern visar på ett par minusgrader... VÄLKOMMEN FÖRSTA ADVENT!!!!
Ja så hade jag velat skriva men istället är det full storm utanför mitt fönster och regnet står som spön i backen. 11 grader och grått är INTE vad jag vill ha på FÖRSTA ADVENT!
.
Hittade denna fina glaskupa från DAY HOME hos CountryDreams. Ljuvlig att ha en liten grön kvist i och en tomte. En julklapp till mig själv?
.
Nu ska jag jobba och hålla tummarna att blåsten inte tilltar för då blir det jobbigt att ta sig hem ...


4 kommentarer:

  1. men oj snöstorm! Här regnar det:)känns inte som adventsväder direkt. Vilken fin glaskupa!
    Ha en fin advent!
    Kramis!

    SvaraRadera
  2. nej men nu såg jag att så hade du velat skriva, ha ha läste för fort, vi hade visst samma mysiga väder....kram

    SvaraRadera
  3. Usch, här är det regn och rusk också. Inte en snöflinga så långt ögat når. Är sååå trött på det här mörkret.

    Fin glaskupa. Kan tänka mig att det blir fint med ditt pynt i

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Ho ho den har blackballoon också! Har själv spanat in den. Och nu kan du ju vinna ett presentkort :)

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥