torsdag 29 december 2011

Loveable little mess ♥

.
Hur ska man kunna motstå denna skönhet från Odd Molly?? Timeout Wrap Cardigan är helt enkelt lovely!!
Komsi komsi....
.
Hua vilka veckor7månader vi har haft!!! Bloggen har verkligen fått stå åt sidan denna höst pga av familjen... Först råkade maken ut för en crossolycka som gjorde att tre diskar trycktes ihop och medförde bortdomnad högerarm, ont i rygg samt att nacken låste sig...Sjukskriven 2 månader!!!
För ett par veckor sedan var det näst yngstas tur. Magont! Inlagd först tre dagar. Antibiotika för kraftig uv. Inget blev bättre. Inlagd igen 4 dagar! Slutade med att blindtarmen opererades bort.
Nu kan jag lova att jag ser fram emot 2012. Vårat 2011 har innehållit för mycket och 2012 kommer bli KANON!!! Så såhär några dagar kvar på 2011 så hoppas jag att tiden går snabbt snabbt till 2012!!
.
Höres senare ♥

3 kommentarer:

  1. Oj oj inte alls kul det ni råkat ut för! Hoppas och tror att 2012 blir ett bättre år för er! Koftan har jag beställt och är på väg till mig. kunde inte motstå.
    Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  2. Koftan har jag sneglat o kännt på men så mycket kosing, speciellt om man vill ha semester i solen..
    Vilken otur ni haft, nu kan det vara bli bättre!
    Vi håller tummarna för ett toppen 2012, eller hur!!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. 2012 kommer bli bäst :) Så är det bara.

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥