torsdag 15 mars 2012

CLEAN!




Intensiva veckor på jobbet gjorde att jag tryckte på pausknappen. Jag hade varken tid eller ork att blogga.
Det stora besöket gick över förväntan och två dagars ledighet har gjort mig gott!!!

CLEAN  WARM COTTON är min absoluta favoritparfym !! EVER! Fick den och tre till i samma serie av min make i julklapp. Vilken är din favvoparfym?


Våren är här och gårdagen bjöd på riktigt varmt väder! Lillskruttan, största tösen och jag tog oss en promenad som avslutades med glassköp. Härligt att ta ut cykeln men mindre kul med en knölig mössa under hjälmen tycket Molly.
Dennal ediga dag innehåller lek- och lunchdejt med Cissi. Ikväll blir det Mary Kay-party hos min vän Anna. Har aldrig varit på ett sådant innan så det ska bli intressant. Har du ??

Ha en härlig torsdag! ♥

3 kommentarer:

  1. Å en av mina med! Älskar Clean;)
    Varit på ett Mary kay party men fastnade inte för produkterna. Skönt att ha lite blogguppehåll när det "riktiga" livet tar sin plats=)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  2. Paus behöver man ibland! Jag tar paus från min blogg typ varannan vecka eller så;)
    Härligt att kunnavara ute igen! Barnen älskar det :) har också Clean, den är fräsch ! Andra favvisar är Light Blue och Cerruti 1881,

    SvaraRadera
  3. Mobilen låste sig- men trevlig helg!
    Kram Maria

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥