söndag 7 oktober 2012

En grymt tung vecka är över!!!



.
Hej min fina vän!
.
Söndag, ljuvligt väder och jag lägger en otroligt tung vecka bakom mig! 
Maken är äntligen hemma från sjukhuset och i tisdags skrevs han ut från ortopeden (efter 3 1/2 vecka och 9:ondegånge) och jag hoppas att det är för lång tid framöver! Han har en lång rehabilitering som väntar och vi tar en dag i taget. Jag är så otroligt glad att ha han hemma igen!
Vi har haft inventeringsvecka på jobbet och det ha varit många timmars jobb och få timmars sömn och min PW och löprundor har fått stå åt sidan. Men igår fick jag äntligen kommit mig ut igen. På torsdag är det inventering igen men då i ett annat hus sen är inventeringsperioden över för denna gång. Men vet ni .. Imorgon börjar vi bygga JULEN på jobbet!!! Galet!! Min första jul som säljchef (bytte tjänst vid årsskiftet från driftchef till säljchef) så det ska bli riktigt kul!!
.

.
Igår var det sista matchen för säsongen för mitt lag F17 och tjejerna gjorde en GRYM match och avslutade med en vinst!! Det firades med favvoglassen Ben%Jerry Cookie Dough... Älska de där ljuvligt goda deg/kabitarna i. 
.
Nu ska jag ta mig en PW innan det är dax för söndagsfrukost med hela familjen!
.
Höres senare!

2 kommentarer:

  1. Så skönt att maken äntligen är hemma!! Håller alla tummar för att han nu får vara hemma och att rehabiliteringen går bra, små steg framåt...

    Jag var inne på ditt jobb idag och köpte jord och såg första julgranen på plats :) Galet att det redan är dags för jul...

    Ta hand om dig!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vi har ett litet erbjudande till våra favoritbloggare (du är en av dem) i vår shop, men jag hittar ingen mailadress till dig här på bloggen. Kan du inte maila mig på info@memelie.se så skickar jag det till dig.

    Kramar Lotta

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥