söndag 8 december 2013

Hej mitt vinterland, nu är jag här!!



Hej min vän!

Vaknade upp till en fantastiskt fin vintermorgon! Lillskruttan blev själaglad över all snö som föll ner. VI MÅSTE GÅ UT NUUUUU - skrek en exalterad dotter. 
På med vinterkläder och fram med snowracer.
Ner för backen i full fart!

Tyvärr varade inte det roliga allt för länge.
Strax efter lunch blev den fallande snön spöregn istället och den fina snön som lagt sig försvinner sakta men säkert.
Nu hoppas vi att vinterlandet kommer tillbaka i alla fall innan jul!


Köpte den här fina slingan på Bauhaus.
Tänkte jag skulle ha den runt spegeln i hallen MEN den hann hitta en ny plats innan den ens provades på det tänkta stället. Så nu får jag helt enkelt köpa en till imorgon.
139:- är en bra invenstering för att få det extra mysigt så här den mörka tiden på året.



Dax för söndagsmiddag hos bror och sedan ett pass på gymmet.

HÖRES SENARE !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥