söndag 15 april 2012

Att låta bli....

.
GodMorgon söndag!
Var tog denna helgen vägen??
Jobb,jobb och lite jobb till ja då går helgerna fort!
.
Räkor, havskräftor och vin för mig och maken igår - Älskar älskar älskar skaldjur! En färsk räka och doppa i aioli - kan det bli bättre?
.
Är inne i ett härligt flyt nu med träningen och ska forsätta så har jag tänkt. Har lagt upp ett schema samt att under veckorna kommer jag hålla mig till sallad med antingen kyckling eller tonfisk. Bästa lunchen på jobbet för att inte känna sig sådär äckligt proppmätt! Ska försöka få med maken oxå då både han och jag har haft ett enormt sötsug det senaste! Det kanske skulle varit vi som åkte på magsjuka istället för ena dottern i torsdags ;).. Hade varit en fin kickstart..hahahah
Så nu gäller det alltså att hålla sig ifrån alla goda och läskande cupcakes!!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥