onsdag 18 april 2012

Pust!

.
Efter ett sent möte igår var det gott med lite ost och vindruvor framför GoldRush ..
Försöker hålla mig borta från socker under veckorna (helst även på helgerna) och om suget faller på så är detta ett gott och nyttigare alternativ.
.
Är på ett iriiterat humör idag. En på jobbet som gör att jag blir irriterad och frustrerad.
Jag brukar tänka som så att om personen jag säger någonting inte förstår så är det mitt fel att säga det på. Men nu vet i fanken!
Om man har så svårt att ta emot information kanske det är dax att börja använda papper och penna för att komma ihåg det!!!!!
Jag har inte tid att springa runt och dadda!!
Men imorgon har jag säkert mera tålamod och är hur pedagogisk somhelst (vem försöker jag lura???)
Måste lära mig att stanna upp och vänta in!
.
Gnällinlägg på HÖG nivå - sorry!!
Kommer med ett trevligare inlägg om en stund :)
.
 ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥