tisdag 1 maj 2012

Sköna maj välkommen!
















Vilka ljuvliga blommor vi fått i helgen!! Först en enorm bukett från min mamma.. Hon är helt enkelt världens bästa mamma !! Min mamma! Sen fick vi fina liljor av söta C och E.. Fina vänner ♥ ..

1 maj vänner.. Vi tar stora steg mot sommaren och tittar jag ut från kontorsfönstret så bjuder vädret på strålande solsken från en klarblå himmel...
Hade helst velat vara hemma med resten av familjen idag. Fixat på huset och i trädgården.

Gårdagen var lugn.
Vi firade lillan.
Fikade med bästa fam B (-1 )
Besiktade bilen (utgifter ...grrrrr)
Filippa köpte cykel.
Maken kollade på racercykel. Han vill börja träna ordentligt och jag tror att den träningsformen skulle passa honom perfa.

Nu ska jag förbereda ett möte...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥