måndag 21 maj 2012

Sommarsallad - TIPS!












Vad har du för favoritsallad såhär i värmen?? Sallad i olika former är min favoritmat året runt men nu till sommaren smakar den sådär extra gott med egenodlade tomater i.
En sallad till grillat är oslagbart!
Nu skulle jag vilja ha tips på riktigt goda blandningar! Det är så lätt att man kör på samma spår hela tiden..
.
Supervarmt ute idag. Löv it!
Semestern känns ju extra lockande men det är många veckor kvar för min del. Närmare bestämt 9!!! veckor. Den som spar han har ;)
 Nu ska jag gå ut till maken som står vid grillen och ge han ett iskallt glas vitt.... Som i citronvatten!
See ya!

1 kommentar:

  1. Sallad är verkligen sååå gott i alla former. Brukar ha i lite vad jag har hemma. Tycker att det blir supergott att ha i frukt som t ex melon eller äpple. En kombination som verkligen är super är ädelost och äpple. Blir superfräscht till grillat.

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥