onsdag 3 juli 2013

London!!!


HEJ MIN VÄN!!

Tredje semesterveckan påbörjad och jag måste säga att det är liiite tråkigt med vädret! Ska egentligen inte klaga utan njuta av ledigheten MEN den där värmen och solen är ju så otroligt viktig för energin. Så så glad att den där utlandssemestern beställdes!



Har massor att visa och berätta om London men kan beskriva det med tre ord:

FANTASTISKT

UNDERBART

SPÄNNANDE


Vi strosade runt på OxfordStreet.
Kollade in Victoria Secret.
Tog en promenad i Hyde Park.
Tittade på Buckingham Palace.
Fotade Big Ben, London Eye, The Shard och Tower Bridge.
Besökte Portabello Road Market.
Blev kär i Notting Hill och Soho.
Var på nattklubb.
Åkte tunnelbana.

OCH MASSA MASSA MER!

Vi hade verkligen fyra fantastiska dagar med skratt, upplevelser och goa vänner och nästa resa dit har redan börjat kollas på... ÄLSKAR LONDON!

Här hemma är det sjukstuga. Både maken och lilla dottern är sjuka och äter kåvepenin. 
Idag ska jag gör iordning nya växthuset. Ska bli kul att få skörda egna kryddor, tomater, gurkor och vindruvor.
Även träning står på schemat.

HÖRES SENARE ♥

1 kommentar:

  1. Välkommen hem! Trist bara att ert hem förvandlats till sjukstuga... Hoppas familjen kryar på sig och att du klarar dig!

    Så skönt det låter med semester, jag börjar inte förrän vecka 31 så jag har inte så ont av det trista vädret just nu, men tycker synd om er som är lediga. Men det ser väl ut som det ska bli kanonväder till helgen och även hela nästa vecka :)

    Njut av ledigheten och så hoppas jag vi kan ses snart!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥