söndag 2 februari 2014

Jobb och träning!


HEJ MIN VÄN!

Söndag och redan februari. Snön smälter bort och det kändes som vår i luften idag. Men som vanligt så luras bara februari så det är bara att vänta in lite mer vinter.

Har jobbat hela helgen och det har varit riktigt kul. Massor med folk och alla jobbade grymt bra.

Tre pass i helgen.
Överkroppen i fokus... Ghhaaaa! Jag har ONT!
Träningsvärk hej på dej :)



I fredags körde vi bröst/mage.
Igår körde vi rygg/mage.
Idag armar.

Riktigt nöjd över helgens insats och start på denna månad.

Imorgon är det konferens men tänkte jag skulle träna på hotellet både måndag kväll och tisdag morgon.
På tisdag blir det ett pass på Sportlife.
Onsdag och torsdag spenderar jag i Sthlm så det får bli veckans vilodagar.

En stressig men rolig vecka väntar... typiskt att jag har dragit på mig en förkylning!

HA EN GO SÖNDAG!

1 kommentar:

  1. Oj vad duktig du är med träningen!
    Jag borde meeeeeeer med än jag gör!
    Får inspiration här nu då:))

    Kram
    Adela

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥