fredag 31 januari 2014

CXWORKS



HEJ MIN VÄN!

Var försvann torsdagen? Jo i en dag lång med intervjuer. Jag öppnade kl 06:00 igår och var inte från jobbet förrän strax innan 17:00.. 
Tyvärr så hann jag inte träna igår då det var fullt upp hela kvällen men jag byter vilodagen helt enkelt. Snart så blir det ett pass på Sportlife.

I onsdags körde vi ett pass CXWORKS!
Vojne vad det kändes men hur gott somhelst efter.
Har du inte provat tycker jag absolut att du ska göra det.
Man jobbar mycket med sin egen vikt samt lätta vikter och gummiband.

Jobbhelg väntar så nu ska jag mysa en stund med make och lilla dotter innan träning och sedan jobb.

1 kommentar:

  1. Så kul att du börjat blogga igen, har saknat dina inlägg!! Kul också att du skriver om din träning, du är en förebild och inspirerar!!

    Ha en skön söndagkväll

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥