söndag 26 januari 2014

En oskriven bok...



HEJ MIN VÄN!

Nu börjar jag på ny kula med bloggen och kommer att fokusera på mat och träning med en touch av allt annat vardagligt!

För många är det nya året en nystart när det kommer till träning och bättre kost. Man börjar på en ny bok och 365 helt oskrivna sidor väntar framför en... Och det är alltid en bra början MEN oavsett när man vill ändra eller förnya något så är dagen på året inget hinder utan bara en själv. Det är bara JAG själv som kan bestämma!







Jag har alltid tränat mycket och får otrolig energi av att träna. Däremot har jag alltid varit usel när det kommer till mat! Jag äter som en kratta - det kan gå en hel dag utan att jag äter och det slutar ofta med att jag trycker i mig godis. JAG ÄLSKAR GODIS!
Det gör att mitt humör går upp och ner och jag har lätt för att bli trött... Så mitt januarilöfte är att jag ska komma till rätta med det.. För att träningen ska ge resultat måste jag stoppa i mig rätt mat.

Nu är det dax att göra det sista morgonfixet sedan bär det av till Sportife!



1 kommentar:

♥ Älskar kommentarer ♥