onsdag 29 januari 2014

Rumpan får sig en match!



HEJ MIN VÄN!

Har du fått mer snö hos dig? Det har vi! Vaknade av att plogbilarna körde utanför... Vintern har kommit med besked MEN på lördag ska det bli mildväder igen. WHY!?

Vad händer med rumpan när man närmar sig 40-strecket? Den försvinner och blir platt!! Bestämde mig för att råda bot på det och rumpan ska få sig en match... Och efter bara en månad ser jag resultat. Lång väg kvar men det är iaf en början ;)



Kvällens pass kommer att bli mage och en hel del kondition. Det var längesedan jag körde ett ordentligt intervallpass. 
Blev dock lite sugen på ett gruppass nu .. hmm .. tål att tänkas på!
Min träningskompis för ikväll kände sig tyvärr hängig (krya på dig gumman) men stora dottern hänger med för att pusha varandra.

Nu vill mina två yngsta baka... Höres senare!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥