fredag 16 april 2010

I väntan på ett paket....


Idag hoppas jag att det dimper ner ett litet paket i brevlådan.....innehållet avslöjas inom snar framtid :)...innehållet är lite spets, lite lila och helt underbart!
.
Har tänkt mycket på att ta någon eller något för givet....hur lätt det är att inte uppskatta det man har.....
Jag kan känna att många tar mig för givet ....jobbet, vänner och familj.....Jag löser allt, finns där oavsett och fixar...
Jag älskar att hjälpa andra, lösa problem,finnas där och få andra att må bra men ibland vore det kul att få lite uppskattning tbax....Är jag för snäll??
.
Idag är det fredag=fredagsmys! Tjejerna ska få bestämma vad vi ska hitta på denna GIRLS NIGHT ONLY....Maten är ju svår att gissa men jag hoppas att de förvånar mig! Sen blir det Så Ska Det Låta, tjejfilm, grönsaker och dipp .... Vad ska ni hitta på denna fredag?
.
Om en stund ska jag o lillskruttan ge oss iväg på gardinjakt....
.
CU ♥♥




3 kommentarer:

  1. Jag väntar också paket men det lär inte dyka upp förrän nästa vecka verkar det som. Väntan känns väldigt lång. ;)
    Kan vara så att man ibland är för snäll. Jag har de problemen själv emellanåt men jag lär mig...
    Mysigt att tjejerna får bestämma idag. Vi ska beställa hämtmat från ett nytt ställe i våran by som har Thaimat. Mums vad det ska bli gott, har bara lite svårt med VAD jag ska välja.
    Ha en skön & mysig fredag!

    SvaraRadera
  2. Svära över att ungen vägrar komma ut. Det blir min fredagsaktivitet. Sen kommer vi käka det jag tror dina döttrar kommer beställa. För jag och Stefan är två riktiga taco-galningar. :-D Och Elsa tackar inte nej.

    SvaraRadera
  3. Vaknade sent idag, sov knappt, och har inte hunnit tänka på annat än att det är "tristväder"! Visst är jag positiv, det märks väl?
    :)

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥