lördag 21 maj 2011

Maria Montazami...

Vill ha!!

Vill ha denna oxå!

JAPP- denna vill jag oxå ha!
.
GodMorgon vänner!
.
Ååååå vad jag önskade att jag hade vägarna förbi Västerås idag...Kanske skulle tagit och hälsat på min vän N däruppe denna helgen ;)....Anledning??
Maria Montazami och Per Holknekt är på TULLHUSET!!!
Två beundrandsvärda människor jag gärna hade träffat.....
Får bli en annan gång!
.
Sitter och njuter av en kopp cappuccino....Snart är det dax att kicka igång denna arbetsdagen...
Hur startar du din lördag?
.
Höres senare!

1 kommentar:

  1. Jag var där :-) Hur mycket folk som helst men jag såg inte skymten av Per Holknekt. Maria Montazami såg vi dock. Underbar kvinna. Köpte det rosa armbandet hon tagit fram men det fick de aldrig med i påsen :-( Får trösta mig med att jag har det vita ovan. Love it ;-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥