tisdag 28 februari 2012









Vår lilla sötnos sov gott i sin säng när jag smet iväg till jobbet kl 06:00.
Det är inte ofta jag hittar henne i sin säng utan nästan varje natt kommer hon in till oss. Kryper tätt tätt intill och jag känner hur hennes lilla hjärta bultar. Älskar denna lilla ungen så det värker! Henne och hennes tre underbara syskon! Så mycket kärlek!
.
Har mycket på jobbet nu (känns som jag skriver det ofta) och har inte riktigt tid att sitta ner och ta det lungt. Dagarna går i ett och det är svårt att stanna upp och andas. Imorgon ska jag träna med C och T och på torsdag ska jag och C ta oss en lång promenad innan jag börjar jobba. Måste ju utnyttja det fina vårvädret när man jobbar inne hela dagarna.
.
Har våren kommit till dig?
.
Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥