torsdag 9 augusti 2012

Samvete....










Hej vännen!
.
Har precis satt mig ner en stund... Andas ut lite. Dagen har sprungit iväg....
5 km löprunda idag på morgonen. Tunga ben! Därefter åkte jag och tjejerna till stranden med svägerska och barnens kusiner.När vi kom hem väntade tvätt och ett alldeles för långt gräs samt middagen skulle lagas. Skulle velat åka in och hälsa på maken oxå men var är tiden?! Hur ska jag hinna få ihop allt? Samvetet drar i mig..Vara hemma med barnen och fixa det som behöver göras vs åk och hälsa på maken! Känns som att vad jag än gör blir det fel...... Håller tummarna HÅRT att maken snart är hemma igen. Saknar honom ENORMT!
.
Det var i alla fall skönt att vara på stranden idag. Dagarna där har inte varit överflödiga så det gäller att passa på! Ikväll när stora tjejen kommer hem från träningen ska vi tjejer ha en riktig ta-hand-om-oss-kväll... Ansiktsmask, fixa naglar, inpackning mm... SKA BLI LJUVLIGT!
.
Hoppas DU har haft en underbar sommardag ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥