onsdag 26 juni 2013

Lillskruttan har fått feber!




Hej min vän!

Vaknade inatt att lillan var varm som en kamin. Feber!! Och imån åker vi till London - är det inte typiskt!?! Känns sådär att åka ifrån lillskruttan när hon är sjuk men vi lämnar henne i trygga händer hos hennes farmor. Vet att hon kommer ha det kanon!!! Febern har redan gått ner eller så är det så att det är vattenkoppor på g. Hennes kusiner har nämligen vattenkoppor och de har ju träffats en hel del... Vi får se inom snar framtid helt enkelt!



Jag och lillbus hade en supermysig dag igår. Vi for in till det stora shoppingcentrat för att utföra lite ärenden och sedan var det träningsdax för stora dottern. Vi passade på att gå en lång promenad och lillan fick en glass. Gick ner till havet och satte oss en stund. Urmysig och skön sommarkväll. Hon är så himla go att prata med min lilla tös.

Givetvis var vi tvugna att doppa tårna i havet MEN jag kan säga att mitt badande får nog vänta till Turkiet! 

Dax att sticka och träna och handla det sista inför resan..

Höres senare ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥