torsdag 8 juli 2010

Nochalans?




PROVADE DENNA IDAG OCH FÖLL SOM EN FURA!!! Japp vet att jag är sen...men oj oj va härlig!!!
.
Ska ha tjejkväll nästa vecka och planering och fixande är redan i full gång då jag jobbar fram tills nästa fredag....Kan vara lite smått irriterande när folk inte svara om de kommer eller ej...eller svarar överhuvudtaget! Jag tycker det är nochalant att inte svar på ett meddelande/mail vad det än handlar om...Är man ointresserad eller bara allmänt nochig? Sen finns det alltid undantag...men vissa personer gör det mer ofta....Kul ska det ialla fall bli att träffa girlsen !!!
.
GODNATT!

5 kommentarer:

  1. Har haft min jeansjacka på mig hela dagen och har det fortfarande. Nej, jag ska inte sova med den på. ;)
    Nej, men man blir ju faktiskt lite ledsen när de man bjudit inte hör av sig. Jag tycker det är lite nonchalans faktiskt.
    STOR kram

    SvaraRadera
  2. Jeansjackan är suuuupersnygg! Tycker också det är oerhört nochigt att inte svara ja eller nej. Visst, man kan glömma det gör ju alla nån gång, men inte jämt.

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera
  3. Ja visst är den jackan underbar!!
    Jag var precis som du tills dr Molly hade köpt sin på molly träffen i stockholm och jag bad att få prova den..Det första jag gjorde när jag kom hem var att beställa den!
    Jag älskar den!!
    En av mina bättre köp;-)
    Men du köpte den va???

    Fy så tråkigt när man ska ordna något kul och de inte hör av sig..
    Håller helt med dig där..
    Dålig stil:-(
    Hade jag bott närmare så kunde jag få vara med istället;-)

    Ha en härlig fredag!!

    SvaraRadera
  4. Ska bli jättetrevligt nästa fredag! Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥