fredag 16 juli 2010

Smirk goes Odd....


GLÖM INTE BORT TÄVLINGEN OM DENNA FINA VÄSKA INNE HOS SÖTA SANNIBUS!!!
.
Idag är det sista jobbdagen innan en skön 4 veckor lång semester!! Yiiiiiiihaaaaaaa!! Ska verkligen bli superskönt....
.
Som start på semestern ska jag ha tjejkväll med mina närmsta goaste vänner....Underbart att kunna sitta och prata en hel kväll utan massa måsten...bara the girls!
.
Tänkte att jag skulle ha mitt nya fina inköp till min Smirkklänning....ska försöka hinna med en bild i em....
.

Nu ska jag upp på taket :)...Seeee ya!

2 kommentarer:

  1. Den fina väskan haffade jag hos Delilah för 450 spänn inkl. frakt. Som hittat! o den är ännu finare IRL. :)

    SvaraRadera
  2. Så skönt det är med semester!! Gott att du också är ledig 4 veckor nu, man behöver verkligen de här lediga dagarna på sommaren. Har ni några planer för semestern eller blir det till att stanna hemma, sola och bada i närheten och helt enkelt njuta av att bara vara?

    Ha det gott och så får vi hoppas på att solen hittar tillbaka till imorgon :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥