måndag 2 augusti 2010

Kluvenhet....







Är det ett ord förresten? Kluvenhet...hmm...ja kanske...
.
Semstern har varit undebar hittills....från Årjäng i norr till Ängelholm i söder har vi spenderat våra två första semesterveckor....Och det har varit ljuvligt! Tänkte att ni skulle få se bilder från dessa två veckor i nästa inlägg...
.
Sommar,semester och mycket strandvistelse får en tid att tänka....och det har jag gjort i massor....inte har jag blivit klokare för det utan snarare tvärtom....Inte bara tid för att tänka utan också läsa böcker....har läst o läst och förvånat mig själv ...Jag är och har aldrig varit en bokmänniska...men kanske blir?
.
Visar mitt senaste köp...Fina Hanna Muggar...Införskaffades i Höganäs för ett par dagar sedan...Rekommenderar varmt att åka in där om man har vägarna förbi...sååååå mycket fint ...
.
Höres imån vänner.....
.

1 kommentar:

  1. Dom är så fina! Har inte sett dom i grönt tidigare! Kramar

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥