fredag 13 augusti 2010

Att glömma och gå vidare....



.
#468 continental knit dress chalk - vilken underbar skapelse!
Har haft ögonen på den flera gånger innan men nu kan jag inte släppa tanken på den...Vill ha!
.
Är så glad då jag har kommit in på två kurser jag sökt och verkligen vill gå...arbetsrätt och juridik (översiktskurs)...Eftersom jag vill jobba mer mot detta och gör mer och mer passar det kanon att gå dessa två kurser....Hösten kommer innebära massor av jobb och nu även plugg....ser fram emot en spännande och rolig höst.....
.
Idag ska vi åka och handla de sista presenterna till vår F3 som fyller 8år på söndag...lillfisan - älsade älskade unge!
.
En sak till gör mig oehört glad och det är att min älskade make stormtrivs på sitt nya jobb!! Det är han värd efter alla år i Norge som han verkligen INTE har gillat...
.
Ha en go dag vänner - och tänk på att alla är värda att vara lyckliga och duger som de är! ♥

4 kommentarer:

  1. Fining-klänning! Den vill jag gärna äga.
    Kul med nya utmaningar för dig i höst :-)
    Lycka till med kalas-fixet.
    Kramar Affi

    SvaraRadera
  2. Vad härligt när allt faller på plats, du ska plugga det du vill och maken trivs på nya jobbet. Kanon!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Den är helt lovely! Vissa plagg bara MÅSTE man ha.

    Finfina nyheter från Nova Star. Har helt missat att kolla in dem. De randiga är ju givna till hösten.

    SvaraRadera
  4. Låter som ni får en kanonhöst! Visst är det härligt när man trivs på jobbet! Underbart=)
    Håller med dig om att den klänningen är to die for...;)

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥