onsdag 11 augusti 2010

Desigual ♥







Vilka underbara plagg!! Desigual AW 2010 finns att köpa hos TintinStyle...
En kjol ska absolut få flytta in här....snyggt att ha med en enkel top och ett par högklackade snygga skor till höstens fester...
.
Igår hade vi en kanondag....det märks att folk har börjat jobba för det lyser tomt i husen...tur att man har goa halvgrannar som jobbar oregelbundet så det finns folk hemma på dagarna när man själv har semester...:)...Dagen avslutades med ett härligt stepup-pass...
.
Idag ska vi baka...måste bli klar med kakorna tills lördag..idag passar bra då jag har bokat upp både torsdag och fredag till vänner....Kollade Leila igår och ska prova hennes goa fyllning äpple/kanel/mandelmassa i pariserbullarna...får bli hälften med äppelblandning och hälften med vaniljkräm....
.
Nu ska jag kolla in meandi´s sida och se om höstkollektionen lagts ut...
.
Kram ♥

6 kommentarer:

  1. Håller med dig vännen! Finfina saker därifrån!=)
    Så kul att se höstmodet ploppa upp lite här och var=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Jag är inte ägare av något Desigual plagg ännu. Finns så mycket fint och jag vet inte vad jag vill ha. Får nog ta och prova några plagg för att känna vilket och om det passar mig. :)

    Ha en härlig bakdag!

    Hoppas du mår lite bättre.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har en bekant som har en desigualkjol. Kjolen är sådär som på första bilden, lite extra liksom.
    Men hon är väldigt proper på överkroppen och sitter alltid ner vid sitt skrivbord när hon träffar klienter så de tycker att hon ser väldigt ordentlig ut.
    Bra sätt att få ha lite roligare kläder på sig på jobbet om man har strikt dresscode ;)

    Jag har en T-shirt från desigual som jag bara älskar. Tar den på när jag måste piggas upp :)

    Kram från Viola

    SvaraRadera
  4. Jag bara älskar min desigualkjol. Har använt den hur mycket som helst. Köpte den i Paris i höstas, även om jag visste att just den fanns på nära håll. Men det är kul med klädminnen från vissa platser. Roligare än traditionella souvenirer.

    SvaraRadera
  5. En sak till. Höstkläderna från Desigual gillar jag bättre än vår/sommar. Så det är bara att slå till.

    SvaraRadera
  6. Så mycket fina höstplagg att förälska sig som du visar nu när höstmörkret börjar krypa på, så tidigt det blir mörkt ute nu...

    Hoppas du mår bra annars...

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥