lördag 28 augusti 2010

Som ett löv i en höststorm...

Höst, höstigare, höstigast! Vacker som ett höstlöv....
.
Just nu snurrar livet på likt ett höstlöv i en höststorm....jag hinner knappt med i vändningarna....
.
Idag har jag fixat lite roligheter inför hösten....bla en weekendresa till mig och maken (hoppas han inte läser :)) , bokat hotell för en trevlig helg i gbg med konsert,god mat och shopping samt letat hus i Spanien till våren....Många roligheter att se fram emot....
.
Ikväll ska vi till bästaste vännerna....god mat,ett glas vitt (eller två....), spela spel och bara ha det trevligt ..
.
Vad hittar du på denna höstiga dag ?
.

4 kommentarer:

  1. Å dom är lika underbara båda två tunikorna tycker jag! Vad mycket kul du har gjort! Så härligt att ha detta att se fram emot. Jag fortsätter min kväll på vår supertrevliga stadsfest!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  2. Spanien... SPANIEN!!! Ohh vad jag vill tillbaka! Nuuuu helst! Fy fabian för vinter och snö! :(

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt skön & sinnlig blogg, jag blir mållös. Jag trillade in genom en annan blogg, och skall nu mingla loss i lugn och ro i Ditt cyberrum. Välkommen till mig och var med i en skön hösttävling! Dina tunikor är HELT underbarar var för sig!

    Agneta

    SvaraRadera
  4. Vilka fina fina tunikor/klänningar, den svart blev jag störtförälskad i :-)
    Måste säga att du har en väldigt mysig blogg, har kikat in här då och då och man blir så lugn och tillfreds av att läsa.
    Jag älskar hösten och allt som hör till nya fina höstplagg, tända värmeljus och gotta sig i soffan med thé och favortiserierna på tv....
    /Anna

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥