fredag 20 augusti 2010

Att flytta på sig...

Hit skulle jag kunna tänka mig att flytta...
Stå och laga mat här skulle vara ren avkoppling!

Eller ett avkopplande bad i dett badrum skulle jag inte heller tacka nej till...
.
Detta ljuvliga hus ligger lååååångt ner i södra Sverige....ett ställe jag blivit litt smått kär i...så oxå min make....men det får vara en dröm...min dröm...Om jag inte kan få maken på bättre tankar vill säga ;).....
.
Idag är det riktigt höstlikt ute....molnen är tunga..det blåser kallt....värmeljus i massor blir det ikväll...med popcorn och filmmys!
.
TGIF! ♥

3 kommentarer:

  1. Mysigt hus. Ibland blir vissa saker bara drömmar men ibland lyckas man genomföra dem.
    Ha en härlig fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. wow dit hade jag också gärna flyttat!!! Kramar

    SvaraRadera
  3. Ohh jisses kors! Hade kunnat bo på dasset till och med haahaha :D Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥