tisdag 10 augusti 2010

Kalasplanering....




Vet någon när denna fining kommer till butik?




.

Till helgen fyller vår näst yngsta dotter 8år....Var tar tiden vägen?! Det ska vi fira på lördag med storts saftkalas....och jag har letat efter inspirationsbilder.....hittade denna .....härliga färger på en underbar dukning....Blir till att åka till vårat lokal Ullared och inhandla tyg....ska göra vimplar i samma tyg som duken....



Igår hann jag med att baka tre sorters kakor....får fortsätta idag....ska ha sju sorters småkakor,pariserbullar,tårta och cupcakes....ska det vara ska det var ordentligt! ;)
















Hade det varit kalas för mig eller maken hade det gärna fått se ut såhär!

.

HA EN UNDERBAR DAG! ♥

2 kommentarer:

  1. Fina dukningar båda två. Låter som det blir ett riktigt härligt saftkalas. :)

    Har tyvärr ingen aning när 327:an kommer men väntar ivrigt jag med. ;) Dem är verkligen jättefin!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg tunika, helt i min smak, då jag älskar det mesta som går i gröna toner.
    Vilak fina dukningar, vilken liten tös som helst skulle älska den .
    Mysigt med saftkalas, cupckaes är både vackert att se på och så mumsigt, borde ochså börja baka inför helgen.
    Fyller 30 på fredag så då blir det lite firande här hemma med föräldrar,svärföräldrar samt min moster m. familj..
    Ha en bra dag!
    Kram, Anna

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥