måndag 9 augusti 2010

Baka baka liten kaka....

Först en dagens..
Älskar min OM Bikette! Till har jag klänning från Indiska, underklänning från Melmelli och stövlar från Ilse Jacobsen..
.



Efter en liten prommenad satte jag igång och baka inför helgens kalas....Ska har riktigt härligt saftkalas med 7 sorters kakor, stor gräddtårta med godis, saft i alla möjliga färger, ballonger,vimplar mm mm..... F3 fyller 8år och det ska firas ordentligt! Syster m faimilj,mamma,svärisarna,bror,svägerska mm....som det ser ut nu kommer inte våra närmsta vänner .... de är på vift! :(
.
Är lite ledsen och besviken....kan inte gå in närmare på det nu...men det är så skönt att ha er kära bloggvänner!
.
När min käre make kommer hem från jobbet idag ska jag sticka iväg och träna...sen ska jag pussa lite extra på honom såhär första dagen ifrån varandra på flera veckor....Jag längtar faktiskt lite efter jobbet nu...komma in i de vanliga rutinerna igen...
.
Kram sötisar! ♥

3 kommentarer:

  1. Skickar en cyber kram!!!

    Oj, massor med kakor du bakat. :) Jag blir mer och mer övertygad över att ett par Ilse Jacobsen gummistövlar borde flytta hem till mig. :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så tjusigt var jag INTE när jag gick min promenad och till vår lilla centrum! *ler*

    SvaraRadera
  3. Hot hot hot!! Gillar kombon urmycket! Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥