fredag 13 augusti 2010

Tre Odd Molly ....

Supersöt men tyvärr trivs jag inte i den urrigningen....
I´m in löv! Fonda is da shit!!


Lovely !! Kommer att få flytta hit i höst!


Vill ha!



Denna önskar maken och jag oss i julklapp av oss själva! Såååå fin!
.
Har varit inne och shoppat de sista presenterna till vår snart åttaåring....Förutom det blev det ryggsäckar, kläder (för mycket),sveamössor,pennfodral mm...
.
Nu ska jag sätta igång och städa inför morgondagens kalas.....Efter det lite bak....
.
CU ♥

3 kommentarer:

  1. Fondan är underbar, färgen du provar är ljuvlig tycker jag! Du är superfin! KRAM & trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Japp, Fonda is da shit! Är supernöjd med mitt val av Military. Jag har blivit jättesugen på just den färgställningen på Damsell T88. Måste bara prova och se om jag passar i den.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Håller helt med om alla favoriter. Kitchen aiden har vi i svart men hade jag fått bestämma hade vi valt en röd(-; KRAM

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥