måndag 9 augusti 2010

Fonda eller inte fonda - det är frågan!





Fonda Dress eller Mononoke T88??
Har en Fonda som används flitigt...ett favvoplagg...men kan tycka att 1699:- är lite i överkant för ett velourplagg.....Känns som att ChillNorways velourplagg kommer att få "ersätta" em Fonda och att jag istället satsar på en Mononoke T88 ist....Eller??
.
Gårdagen sprang iväg....känns som att man tappar halva dagen när man tar sovmorgon...Hela familjen sov till 10.00....Efter frukosten åkte vi och kollade på våra vänners segelbåt...Är inne på att köpa en nästa sommar..Efter båtkollen åkte vi förbi H och M som precis flyttat till ett hus precis vid havet...LJUVLIGT!! Där har de verkligen prickat rätt! Efter fika,husvisning och massa prat åkte vi hem för att greja med huset...A blev klar med lilla toa och jag fick storstädat hela huset!
Skönt att få de sakerna gjorda....
Efter ett härligt träningspass avslutades kvällen med filmmys...
.
Idag ska jag rensa ett par garderober,baka och måla lister... Barnen vill åka och bada...hoppas att solen kommer fram i em så kan vi ta oss ett dopp...Skönt att bo nära havet :)
.
Ha en go dag! ♥

2 kommentarer:

  1. Hej sötis!
    Gud så länge sen jag var här och på alla andra bloggar med för den delen..
    Passar på när barnen fortfarande sover och mannen har börjat jobba idag:-))
    Fondan i Cabaret har jag precis beställt och tycker att den är så himla fin!
    Mononoke i vintage chalk köpte jag under semester är älskar den!
    Sitter så fint och är så mjuk och skön..
    Du har inte möjlighet att prova den någonstans??
    Beställt båda och behåll den som du gillar bäst??

    Ni verkar ha haft en underbar sommar och du visar upp så härliga bilder..
    Nu kom Tilda upp så jag ska gosa lite:-))
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Härligt för dig med en vecka kvar!=) Jag hade satsat på Monoken om jag vore dig;)

    Sköt om dig vännen!
    Kram
    Adela

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥