måndag 23 augusti 2010

När inspirationen tryter....

.....och lusten försvinner....
.
Känner att jag inte ger min blogg den tid och utrymme den behöver....Jag vill kunna skriva positiva och inspirerande inlägg...Just nu finns det varken tid eller lust för det..Jag och min make har mycket roliga saker på G och det kommer ta mycket av vår tid......de som vill veta vad som händer mig vet var jag finns....
.
Jag kommer att fortsätta att läsa och kommentera hos er goa bloggare och skriva här då och då....jag försvinner inte helt...
.
Hoppas ni får en underbar dag! ♥

6 kommentarer:

  1. Att ha spännande saker att göra och speciellt med sin make är naturligtvis första prio! *ler*

    SvaraRadera
  2. Ska bli spännande att höra vad ni planerar! Klart du ska ta lite paus om inspirationen tryter. Bloggen ska ju bara va ett andningshål, inte ett måste!!! Vi ses snart igen! Kramar

    SvaraRadera
  3. Säger som de andra vännen...
    Detta låter ju spännande:-))

    Förstår hur det känns med bloggandet..
    Som du kanske har märkt har inte jag haft så mycket tid själv i sommar..
    Vill kunna ha mer tid och lägga in finare bilder och så men den tiden finns tyvärr inte där nu..
    Man ska göra så mycket som man själv orkar med annars är det inte roligt heller..

    Kraam!!

    SvaraRadera
  4. Hejsan Mia,

    Stina här. Jag kommer sakna att titta in på din blogg då och då! Men jag förstår dig så väl och önskar dig all, all lycka med allt det spännande du har omkring dig! Vi ses i krokarna här omkring ... har du vägarna förbi vår vik så är du alltid välkommen att knacka på vår dörr, i det gula huset, med ladugården och eken vid vägen.

    Många kramar till dig, alla dina goa tjejer och A!

    // Stina med familj

    SvaraRadera
  5. Åååh, vad jag kommer sakna att kika in här på din blogg, men självklart ska du lägga din tid på det som känns viktigast och jag önskar dig alla lycka med det spännande som du och maken har på gång!!

    Håller en tumme för att få se ett och annat inlägg här, du kanske kommer sakna bloggandet :)

    Ta hand om dig

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  6. Vi finns här när du har tid gumman. Låter spännande att hitta på bus med gubben! Kram på dig du underbaring!!!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥