torsdag 5 augusti 2010

Vitt och spets ♥



Jag älskar vitt och spets !! Så oskuldsfullt och vackert! När jag såg den visste jag att den var tvungen att följa med hem!
Den med mina Ilse Jacobsen och en söt kofta ....eller varför inte bryta av med OM Bikette.....
.
Dagen började med ett besök hos familjen B i deras nya båt....vi hade med oss kladdkaka och grädde som vi mumsade på....smaskens! Resten av dagen har inneburit fix och don med huset...Skönt att få "tråkiga" saker gjorda på semstern...
.
Pratade med en vän innan som jag inte har pratat med på länge....kändes så skönt efter...vi kan verkligen prata om allt!! Inget är rätt eller fel...Vi tar varandra som vi är....vi förstår varandra till fullo...synd att hon bor 13 mil bort :(...Visst inte långt men i vardagen är det...ust nu skulle jag behöva henne nära!!
.
HA EN UNDERBAR KVÄLL VÄNNER!
.
När maken är klar med byggandet blir det god mat och vin ♥


3 kommentarer:

  1. Tack för besöket & kakan! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vad gott med kladdkaka och härligt sällskap.<<ha en skön kväll Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Vitt och spets blir aldrig fel, finns väl en och annan vit sommarklänning med spets i garderoben hemma, man kan väl inte få för många ??

    Härligt med semester, galet bara vad fort dagarna går, känns osm om det inte var länge sedan man började och nu är det bara drygt en vecka kvar innan man ska stämpla in på jobbet igen.

    Trevligt med båttur och jag blir lite nyfiken på vad J köpt för båt, kanske möter dem :)

    Ha det gott

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥