torsdag 15 juli 2010

Snart Skön Semester ♥





Dagarna springer iväg och datortiden är knapp....det märks att de härliga sommakvällarna tar över! Och det ska de....
.
Idag jobbar jag kväll och imorgon öppnar jag...seeeeeen SEMESTER i 4 långa härliga veckor! Jag verkligen stormtrivs på jobbet men semester behöver alla! Jag ska njuta av varje minut.....Massa familjetid - kan det bli bättre??
.
I veckan har vi hunnit med en härlig kväll vid stranden med kusinerna...barnen körde lille T´s nya båt...blev även ett (o)frivilligt dopp för F2 och F3 då båten fastna i tången....Igår var jag ledig och fick massa "måsten" gjorda....Vi tog en lång cykeltur (1mil) för att sedan hoppa i havet....hoppa var överdrivet på mig utan mer doppa benen ;)
.
Ett litet paket har anlänt på utlämningsstället....:)
.
KRAMAR ♥

4 kommentarer:

  1. Hihi...VA???
    Idag blir det städ dag här hemma innan vi ska åka till Disneyland på lördag, regnet är på väg och det är riktigt svalt här...Skönt:-)

    Vilken härlig bild från Diggiloo!
    Vi var där förra året och det regnade som om himlen hade öppnat sig..
    Det fördärvade en hel del, men det gick att digga lite med våra regnkappor och vattenpölarna som hade bildats i våra knän:-))

    Ha det gott söta du,
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina sommarbilder! Skönt med semestern som är nära nu..hoppas du o familjen får det riktigt mysigt o skönt tillsammans!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder och jag önskar er en superskön semester nu! Nyfiken på ditt paket såklart....=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en underbar semester!!!
    Min blåa Nymph köpte jag hos Lisen i DK.
    Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥