lördag 1 oktober 2011

Macarons Cupcakes Cakepops ♥

Mums!
.
Jag har hittat en ny bok som bara MÅSTE införskaffas!
Den perfekta boken för alla fikatillfällen....
JAG BLEV KÄR!!!
.
.
Boken jag pratar om är denna..... Bara så ljuvlig!!!!!
Sen måste ju Leilas senaste in i samlingen också!!
.

.
Har du någon av dessa?
.
Några timmars jobb väntar sen åker vi norr ut för festligheter....
Velar och velar ang kvällens stass.... Att det alltid ska vara så svårt!
Hmmm.... har ju några timmar till att fundera på...
.
Höres lite senare!
.


2 kommentarer:

  1. Japp, jag har Leilas (lika fin som föregående böcker!) och den andra är på väg...

    SvaraRadera
  2. Verkar vara böcker i min smak, med :-)
    Hello cupcake står på min önskelista till tomten, hoppas den hittar hit :-)
    Kramar!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥