torsdag 6 oktober 2011

Riktiga vänner ♥

Det är när man har det som tyngst som man märker vilka ens riktiga vänner är... Vilka som står där även om man inte är på topp..... De är lätträknade vill jag lova.....De är i de lägena man vill ha sin mamma och syster när NÄRA!
Det tyngsta är borta men med mycket jobb är det fortfarande inte lätt... Jag skulle helt ärligt behöva ett par veckors semester....Jag och min underbara familj som är mitt allt!!! En vecka eller två i värmen skulle funka....

Provade min drömjacka från ChillN häromdagen MEN oj vad kort den var i armarna...OM jag blev besviken...Provade även denna snygging.....


... men även den kort i ärmarna! Blääää på det!
 Odd Mollys Overcast Poly Jacket satt däremot som en smäck! VILL HA!!!

´
.
Denna i brunt - MUMS!
.
♥ ♥

5 kommentarer:

  1. Hejsan hej!
    Skönt att det tyngsta är borta, och det är när något jobbigt händer man märker vilka som stannar kvar, så att säga.
    Jag känner igen det där med för mkt. på jobbet. Jag har inte jobbatr heltid sedan 2007, då jag gick tebax efter min första mammaledighet och mannen var föräldraledig ett halvår, så det har varit lite av en "chock" nu när jag börjat göra det pg.a att mitt nya jobb är ett vik. på heltid.
    Snygga jackor, Chill Norway-jackan var ju galet snygg, tycker jag! synd att man inte behöver nån ny, annars hade jag gärna införskaffat den :-)
    Må så gott och sköt om dig, gillar dig och din blogg starkt!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Skönt med vänner som värmer när man behöver det. Hur skulle man annars klara sig ?
    O solig semester- vem behöver inte det;)? För 11(!) år sedan befann jag mig på Kreta, men har inte kommit iväg efter det...Bedrövligt!
    Trist att kappprovningen var en besvikelse, men overcasten är så fin! Fastnat för Cottonvarianten, men har inte lyckats prova annat än för stora, så inga inköp ännu.

    Ha nu en skön helg!! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Skönt att läsa dina ärliga inlägg om arbete, och annat så händer o sker. Jag hoppas att du får din ledighet, själv känner jag samma! Ingen telefon, inga krav! Bara vara hemma ensam o greja!
    Önskar dig en skön vecka!

    SvaraRadera
  4. Hur mår du vännen? Skönt att läsa att det värsta lagt sig, men jag hoppas att du kan få ro och harmoni i hela ditt liv. Det tär att hela tiden leva på gränsen med alla måsten.

    Riktiga vänner som finns kvar även när det krisar är guld värda!!!

    Ta hand om dig på bästa sätt!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥