söndag 2 oktober 2011

Jag är beroende av ....



....den svarta varma drycken kaffe!!!!! Idag var ett stort bevis på det.... Blev inget kaffe idag på morgonen, inget vid lunch och på väg hem från norr kände jag att det började mola i huvudet... Tänkte jag skulle stannat men missade två ställen där kaffet är supergott...grrr.... Kör fel och blir grymt irriterad då det innebär ytterligare 30min i bilen innan hemkomst.... Väl hemma sätter jag på en stor kanna kaffe... En mugg senare och huvudvärken är som bortblåst!!! Jag är beroende av kaffe!!!!!

- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Jag känner absolut igen mig, huvudvärken och att ingenting liksom funkar utan kaffe... Lite skrämmande... :-) Ha en bra dag. Kram!

    SvaraRadera
  2. Låter som jag ska vara glad att jag inte dricker kaffe :) Vet ju att det flesta fungerar så, helt galet vad beroende man kan vara av kaffe!

    Hoppas du får en mysig måndagkväll

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥