lördag 16 juni 2012

Att ändra åsikt...





Svenska jordgubbar!


GodMorgon LÖRDAG!
.
Startade dagen med SVENSKA JORDGUBBAR! Älskar älskar älskar!!
Bland det bästa som finns på sommaren är jordgubbar....och färskpotatis....och SOOOOOOL!!!!!
.



BUSUNGAR!!!!

.
Vi hade en fantastiskt trevlig kväll igår med goa vänner. Flickorna lekte och busade hur bra somhelst hela kvällen och vi vuxna kollade givetvis fotbollen. Mycket bra match och jag tycker inte det var helt rättvist att England vann. 
Det är lite roligt det där med jag och min vän C. För nåt år sedan tyckte jag inte alls om henne (kände inte henne direkt) . Tyckte hon var högdragen och sur. MEN det var första intrycket. Blygheten var första intrycket och efter att vi pratat några gånger släppte det. Hon är världens goaste tjej och har blivit en nära vän till mig. Allt från lekdate med småtöserna till party. Från skratt till gråt. Ovärderligt!
.
Dax att kicka igång denna lördag!

1 kommentar:

  1. Underbart att man kan ändra åsikt om människor som man fått ett felaktigt första intryck av och så roligt att ni hittat varandra, fina vänner är så viktiga och värdefulla!

    Trist med fotbollen igår...

    Hoppas du får en forsatt bra helg!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥