måndag 11 juni 2012

♥ LOVE FOREVER ♥


.
God Morgon MÅNDAG!
.
Herre min ge vad trött jag är efter en helt fantastisk helg!!! Hade jag fått välja hade jag legat kvar i sängen med min make hela dagen, MEN jobbet kallar så det var bara att hoppa upp ur sängen :)
.
Måndagen starta bra med två KANONFYND!!! Kampanj på CAMPADRE just nu är LOVER FOREVER... Ljuvliga klänningar och tunikor upp till 89% rabatt. 89%!!!! Jag fyndade två sötingar till riktigt bra pris! Hoppas hoppas de kommer innan midsommar!
.
Ikväll spelar Sverige sin först EM-match - VI KOMMER SITTA KLISTRADE FRAMFÖR TV:N !!!
.
Ha en go måndag!


1 kommentar:

  1. 89 % Rabatt!! Helt galet bra ju :) Fina ser de ut att vara också :)

    Så trist med fotbollen igår, det känns ju tyvärr som det är ganska kört nu...

    Hoppas din dag varit bra!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥