fredag 29 juni 2012

Ingen bra start!

.
Usch fy och bläää!
Jag försov mig idag!!!
Jag öppnar på fredagar och får absolut inte försova mig denna dag MEN vad händer!? Vaknar 05:35 och ska vara på jobbet kl 06:00 2,4mil bort.... Tror du jag hann??? Jajemän!
Tandborste och smink ner i väskan och sen var det gasen i botten.....
INGEN BRA START PÅ DAGEN!
En stooooor kopp kaffe krävs för att jag ska bli människa idag känner jag!
.
Idag efter jobbet åker jag och töserna till Smögen för att kolla fotbollscup. Imorgon väntar fest för en nybliven 40-åring och söndag åker vi till Dalsland för att titta på äldsta dottern när hon spelar damlagsmatch. Så vi har att göra denna helg med ;)
Ska försöka komma mig ut att träna fredag,lördag och söndag oxå....
.

1 kommentar:

  1. Fy för att försova sig, jag tycker inte man blir männsika på hela dagen när man vaknar med ett ryck och får tokstressa... Hoppas resten av dagen blev bättre! Föresten, är du kvar på Bauhaus?

    Kul med fotboll i Dalsland :) Jag är därifrån, vart spelade tjejerna?

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥