torsdag 5 juli 2012

Tadaa!





.
Hej TORSDAG!!
.
Har sommaren verkligen kommit nu eller är den bara på snabbvisit??
Det gäller att utnyttja dessa underbara dagar och kvällar och det gjorde vi igår. Efter dagis och jobb åkte vi ner till stranden med badkläder och picknikkorg och hade det hur gott somhelst! Nicki och Molly busa medans mammorna fick sitta och sola och prata och ha det så där alldeles förträffligt bra!
Under tiden vi gottade oss på stranden satte maken upp barnens nya pool samt fyllde den..Idag kommer det badas där hemma vill jag lova.
 


.
Denna söta blus från Odd Molly ska jag unna mig när jag når mitt delmål i löpningen, visst är jag värd den då??
Igår fick det bli vilodag men idag blir det en runda efter jobb och kvällsbestyr.
.
Ha en härlig sommardag! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥