måndag 23 juli 2012

Tråkväder!




Ljuvligt armband från OM




Lek och Bus

-



Svalkande slush!

Idag har det inte varit något roligt väder här på ön så vi begav oss till storstan och Lek & Buslandet med de två små töserna. De hade hur kul somhelst och efter tre timmar bus var det gott med en svalkande slush. 

När vi kom hem från stan hade jag så ont i magen att gfick lägga mig en stund. Efter en liten nap så kändes det bättre och energin var tillbaka. Maken åkte och fiskade och jag tog tag i städ (och tvätt). Imorgon kommer goa vänner på grill på kvällen och då är det skönt att ha städet klart idag. Imorgon på dagen har jag planerat att ligga på stranden och inte städa. när de stora tjejerna kom hem från köpcentrat gav jag mig ut på en joggimmhgtur. Vinden hade mojnat och luften kändes varm. HÄRIGT.
Är så in i bänken sugen på Odd Mollys nya armband i orange. Sp snyggt och väcker stort HA-BEGÄR!!!
.
Ha en go kväll! ♥

1 kommentar:

  1. Låter som en skön semesterdag,och det gött att det finns inomhuslekland att stoja och ha kul i när vädret tryter.
    Önskar dig en fortsatt skön semester!
    Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥