fredag 6 juli 2012

Tunga ben!




Lillskrutt påväg i....




Trött och varm efter en joggingtur!
.
HEJ FREDAG!!!
.
Ååå vad jag önskade i detta nu att jag kunde säga att jag har en ledig helg framför mig MEN inte!
Jobbar fram till nästa fredag innan jag kan säga det.....
.
Igår hade vi en alldeles underbart härlig sommardag här på västkusten. Tjejerna hade legati poolen precis hela dagen och solen har tagit vill jag lova! Trots insmörjning av solskydd flertal gånger så hade det tagit rejält!!
Våra tre äldsta tjejer blir först röda och har en rödbrun solbränna medans den lilla blir knallbrun med en gång! Inte sin mammas pigment vill jag lova! Men den lilla busan är rakt igenom en liten mini av sin pappa!
Efter att maken hade åkt till Marstrand med jobbet så tog jag mig en 5 km löprunda. Usch vilka tunga ben jag hade!! Får se om jag botar det med att ge mig ut idag oxå... Det var iaf superskönt efter och all irritation jag hade försvann. Ibland blir det bara för mycket att man knappt mäktar med det!
.
Ikväll är det sommarfest med Filippas fotbollslag sedan är det FREDAGSMYYYYYYS!!!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥