måndag 9 juli 2012

Ljuvligt gott!!


















GodMorgon Måndag!
Sista jobbhelgen innan semestern är gjord så nu jobbar jag inte helg förrän i september igen - SKÖNT!
När jag kom hem från jobbet igår gav vi oss ut i skogen för att leta kantareller. Och kantareller fanns det!! 2-4 liter hittade vi och sen gav vi upp då det ska rensas också ;).
Vi hittade en liten groda som lillskruttan ville hålla. Oj vad vi skrattade åt henne. Hon drog undan händerna så fort maken skulle lägga den i dom. Hon kiknade av skratt och rädsla på en och samma gång. En liiiiiten klapp med en fingret blev det tillslut.
.
När maken lagade mat gav jag mig  ut på en löprunda. Varmt var det och håll fick jag, men jag gjorde det och det känns så himla skönt efteråt. 
.
Nä nu är det dax att kicka igång denna vecka som också är näst sista veckan innan semestern! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥