torsdag 19 juli 2012

Att behöva en bra start....




Ljuvlig,len och bara så underbar!
.
Hej TORSDAG!
.
Imorgon är det sista dagen innan SEMESTER!! Kl 15:00 checkar jag ut och tar nästan 5 veckors semester. Och OM jag behöver det! Idag skulle jag lämna in ett paket på Statoil men istället för paketet lämnade jag matlådan som skulle med till jobbet. De ville inte ha den på Statoil ;).. Huvudet är ett stort virrvarv och kroppen är slut MEN efter imorgon kan jag ta det LUGNT!!!
.
På söndag åker jag och maken ner till storstaden och bor på fina Clarion Post och unnar oss lite spa, gott att äta och ENSAMTID med varandra. EN BRA START PÅ SEMESTERN!
.
En annan bra sak är att jag hittat klänningen till bröllopet så på måndag ska här letas skor i storstan´. Ljuvliga Cermony Dress från Odd Molly blir min klänning till vännernas bröllop....
.

1 kommentar:

  1. Låter som en toppenstart på en skön semester!
    Ha det underbart och njuuuut!;)
    Tror du blir galet snygg i OMs klänning;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥