söndag 29 juli 2012

Vi trotsade regnet!




Lillskruttan påväg...




..i plurret!

.
GodMorgon Söndag!
Här vaknade man till blåst men sol idag. Vad tråkigt det är att vädret inte kan vara fint i flera dagar i stöten utan bara ett par tre sen är det regn och blåst igen.Behöver ju den där solen för att tanka inför hösten. Men trots regn igår var det varmt så vi gick ner till havet och badade. Eller rättare sagt var det lillskruttan som badade och vi andra satt vid sidan och doppa fötterna.






Benen känns lättare och lättare och flåset bättre och bättre på mina joggingrundor. Jag joggar 4 dagar i veckan och promenerar 3. Måste komma ut varje dag för att känna mig pigg. 






Föredrar att motionera på morgonen för att sedan äta go frukost. Favoriten är en stor kopp kaffe och fil/yoggi med bär i.
.
Har känt mig off ett par dagar nu. På sommaren blir det ganska påtagligt att jag inte känner så många där vi bor. Inte direkt så att dörren blir nedsprungen eller att telefonen går varm. Men snart drar fotbollen igång ordentligt igen och semestern är över så då blir det annat att tänka på. 
.
Ha en fin söndag vänner ♥

1 kommentar:

  1. Ja, den här sommaren har ju inte varit så rolig!

    Hoppas att ni får en fin söndag :)

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥