lördag 14 juli 2012

Bästa starten...






.
Hej LÖRDAG!
.
Solen lyser med sin frånvaro men det regnar i alla fall inte och det är jag tacksam för. Tjejerna duschar, maken tar igen sig eter en 5mil lång cykeltur och jag tog mig tid här hos dig...
.
Startade denna lediga lördag med en joggingtur på 5 km. Benen kändes lätta och jag pressade min tid ...  Så underbart skönt att starta dagen med motion. Man känner sig piggare och humöret blir mycket bättre.Jag föredrar morgonträning MEN inte alltid lätt att få ihop med tidig morgon och jobb. Under semestern (som börjar på fredag - WOOOPA!!)  ska jag ge mig ut varje morgon. 
.
Idag ska vi kolla när Ljungskile möter Dynamo Moskva på lilla ön.. Ska bli superkul och massa folk väntas. Ikväll blir det grill hos goa vänner!
.
Hoppas du får en riktigt härlig lördag ♥

1 kommentar:

  1. Visst är de härligt med morgonträning!! Perfekt att komma igång direkt på morgonen :)

    Kul med storlag på besök på ön, hoppas regnet höll sig borta och att du får en toppensemester och att solen hittar tillbaka hit NU!!!

    Vi har tröttnat nu och trotsar vädret och åker ut med båten i morgon och håller tummarna för uppehåll och sol!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥