torsdag 12 juli 2012

Tonårsdöttrar, frånvarande sol och bröllop....Ce




Cermony s/s dress Odd Molly




Snyggos!!! 

.
GodMorgon Torsdag!
.
Du har väl inte missat Odd Molly-butiken har 50% på allt i sin webshop (undantaget höstnyheter)!! Finns massor av fina fynd kvar.... Solglasögon tex. .. Tyvärr har ju solen valt att ta semester så ingen jätteanvändning just nu MEN när jag går på semester nästa vecka tycker jag solen ska börja jobba igen..
.
Jag är på jakt efter en klänning till bröllopet som vi ska på i september... Tycker att Cermony Dress från Odd Molly är supervacker och då klädkoden är KAVAJ så skullde den passa perfekt! 
.
Det är inte alltid lätt att vara mamma och absolut inte till tonårsdöttrar. Det stämmer VERKLIGEN när man säger att små barn - små problem , stora barn - stora problem. De vet hur de ska trigga, envisa som få och stört omöjliga att nå fram till när de sätter den sidan till. Till på köpet hormoner som spelar de ett spratt och saker som händer med kroppen. Kommer ihåg själv hur det var. Man förstod inte var alla känslorna kom ifrån. Och idag kan jag förstå hur mamma hade det när vi var tonåringar... Det tar på krafterna att tjata och gnata. Man känner sig som en urvriden disktrasa efter en dust med en tonåring.  Men kärleken till mina barn är oändlig!! Oavsett bråk eller ej så finns jag där oavsett!! DE ÄR MITT ALLT!! 
.
Regnet öser ner på utsidan och jag känner föga för att ge mig ut....Men jobbet kallar !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥