tisdag 31 juli 2012

Jag gillar vad jag ser!!!










Odd Molly fall/winter 2012 får mig att dö lite... Finns så mycket jag vill ha!!! Får helt enkelt göra en topplista ;)
.
Tisdag, sol och regn på en och samma gång och det är dagen innan vi åker till Gotland. Allt som ska med är tvättat så nu är det bara att packa ner i resväskorna. Lillskruttan är så spänd över resan så hon håller på att spricka. Hon pratar om det hela tiden gullungen!
.
Är så himla nöjd över mig själv och att jag motionerar VARJE dag. Har haft en vilodag de senaste veckorna men annars är det PW eller en löprunda som gäller. MEN varför visar inte vågen på minus?? Jag äter inga onyttigheter eller dricker sött. Jag blir inte klok på det! Ja ja det är ingen fara MEN jag vill så gärna bli av med de där 4 extra... MEN det är inte prio att gå ner då motionen får mig att må så himla mycket bättre och humöret är inte som en jo-jo.
.
Igår kväll kom våra goa vänner förbi på en koppp kaffe. Småtöserna busade så det stod härliga till. Så härligt att se två småtjejer ha så underbart kul tillsammans och funka så bra ihop. Kan vara svårt i 3-4års åldern tycker jag då de gärna är lite ego .
.
Nu ropar resväskan! 

2 kommentarer:

  1. Är själv fast i status que just nu o enligt min älskade PT är det BARA att stå ut.. Man kommer till plattåer i viktresan som är mindre behagliga. Hans tips var att chocka. Ät sådant du inte gör normalt och träna sådant som du inte gör normalt. Vi får la se :D
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Växla över från cardio till styrka. Bara cardio ger sällan resultat.

    Ha det toppen på Gotland. Underbar ö som jag bara besökt en gång sommaren -09.

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥