lördag 28 juli 2012

Visst är det härligt!













.
Ååå vad härligt det är med semester!!! Efter att ha somnat med feber och värk vaknade jag pigg och kände mig utvilad. Maken och jag tog oss en PW på 8km i det helt underbara vädret. Efter frukost bestämde vi oss för att ta en dag "ledig" från solandet och åkte och shoppade istället. Tjejerna köpte kläder och likaså jag...






Denna söta klänning från Lindex blev det. Bara älskar den!!! Matchande ring och armband införskaffades oxå.
På kvällen kom vänner över på lite sommarparty för att sedan gå ner på byn som hade "kalas". Hade supertrevligt och roligt hos oss men på byn var det inget vidare livat! Lite folk,ingen vidare musik och få man kände. Elle som JAG kände. Maken kände de flesta och hade supertrevligt (kanske inte lika trevligt idag ;)) medans jag gav upp vid halv ett och gick hem och snusade på skruttan. Maken gav inte upp förrän långt senare....
.
Idag ska stora tjejen spela fotbollsmatch. Det är ett division 2 lag som är här på träningsläger som ville mötas. Hon lämnade över sitt sommarjobb till lillsyrra idag för att kunna ladda och lillsyrran var överlycklig över att få tjäna lite egna pengar!
.
Ha en go lördag... Nu ska jag nätshoppingspana en stund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥