tisdag 17 juli 2012

Höst......

Vacker!

Ljuvlig till höstkvällar...


Konstverk!!

.
Nja inte höst ute utan HÖSTNYTT från Odd Molly... För nu finns det nämligen bilder på höstkollektionen på deras hemsida som man kan njuta av. Tre favoriter ovan som mer än gärna får flytta in hos mig!
Klännigen skulle jag vilja ha på bröllopet som vi ska på i september.
.
Hur är allt med dig idag? Här är det kanon med lite träningsvärk. Var ute och sprang igår och pressade min tid med över en minut och då kände jag mig ändå tung i benen efter promenaden på 1 mil dagen innan. Men det är så otroligt skönt efter och man blir ju så otroligt mycket piggare!
.
Saknar vår näst yngsta som är hos mormor en vecka och blir bortskämd. Vad tomt det känns när ett av barnen inte är hemma. Saknar hennes skratt och spillevinkande. Vår lilla prinsessa. Ska krama och pussa henne i massor när hon kommer hem ... Skönt är att veta att hon har det SUPERBRA hos min mamma och att hon njuter i fulla drag...
.
FYRA dagar kvar till semester idag!! Wiiieeeeeeee!!!!!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥